Polski Fundusz Rozwoju we współpracy ze Związkiem Miast Polskich organizuje kolejne webinary w ramach programu transformacji cyfrowej dla samorządów.
Podczas wideokonferencji 17 czerwca Inpost zaprezentuje rozwiązanie Urząd24, które wdrożył w Gorzowie Wielkopolskim. Rozwiązanie umożliwia załatwianie spraw urzędowych szybko i bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.
Przypominamy, że celem projektu jest wsparcie samorządów w wykorzystywaniu rozwiązań cyfrowych wspomagających zarządzanie i realizację ich zadań w okresie epidemicznym, ułatwienie i przyspieszenie implementacji rozwiązań technologicznych oraz uporządkowanie chaosu informacyjnego w zakresie nowych technologii.
Na portalu pfrdlamiast.pl została utworzona specjalna platforma, łącząca potrzeby technologiczne miast z dostawcami innowacyjnych rozwiązań, którzy chcą ułatwić funkcjonowanie samorządów i oferują preferencyjne warunki testowania i korzystania ze sprawdzonych narzędzi. Warto zaznaczyć, że wszystkie spółki zdecydowały się zaoferować je za darmo, a po okresie specjalnej oferty proponują dalszą współpracę na korzystnych warunkach.
- Webinarium w środę 17 czerwca o godz. 10.00 – Inpost Urząd24,
formularz: https://www.interankiety.pl/i/Z9ymlnJ9
Reprezentujesz samorząd? Sprawdź bazę partnerów technologicznych, zapisz się na webinary i wskaż, jakie problemy masz w swoim mieście, a poszukamy na nie rozwiązania.
Jesteś przedsiębiorcą? Sprawdź czy możesz wesprzeć samorządy, wypełnij formularz i dołącz do naszej platformy.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 800 800 120 lub miasto@pfr.pl
Antykryzysowa platforma rozwiązań technologicznych dla miast – założenia