Blue Alert - platforma do zarządzania kryzysowego

Opublikowano: 21.03.2020
ba.jpg
Blue Alert - platforma służąca do zarządzania kryzysowego w miastach i administracji - jest aktualnie udostępniana bez żadnych opłat. W Urzędzie Miasta Sopot została wdrożona w ciągu 24 h.

Blue Alert jest narzędziem automatyzującym procesy komunikacji w sytuacjach kryzysowych, gdy liczy się czas i skuteczność działania. Platforma umożliwia tworzenie złożonych schematów powiadamiania angażujących odpowiednie służby, mieszkańców i podmioty współpracujące z urzędem.

Dzięki 2-kierunkowej komunikacji Blue Alert sprawdza się w organizowaniu pomocy mieszkańcom i w monitorowaniu zapotrzebowania.

Umożliwiamy w ten sposób natychmiastowe powiadomienia użytkowników o zaistniałych zdarzeniach lub planowanych działaniach z wykorzystaniem wielu kanałów m.in. SMS-ów, wiadomości e-mail oraz komunikatów na stronie internetowej urzędu.

System Blue Alert daje dodatkowo możliwość przyjmowania i przetwarzania zgłoszeń bezpośrednio od użytkowników. Dlatego możliwe jest uruchamianie m.in. procedury do zarządzania dystrybucją żywności i innych dóbr podstawowych dla osób potrzebujących pomocy: podlegającym kwarantannie, starszych oraz wykluczonych cyfrowo.

System Blue Alert wspomaga monitorowanie mieszkańców przebywających na kwarantannie. Stanowi główny kanał komunikacji, pozwala gromadzić w jednym miejscu wszelkie informacje dotyczące danej osoby (raporty uwzględniające: powód kwarantanny, przestrzeganie zasad, zakończenia okresu kwarantanny czy też podjęcia dalszych działań oraz zastosowanych środków pomocy).

W razie chęci uzyskania dodatkowych informacji można kontaktować się z ekspertami:

Anna Gawerska, anna.gawerska@blueservices.pl, +48 782 702 884

Bartosz Spionek, bartosz.spionek@blueservices.pl, +48 607 772 352

Jacek Zgutczyński, jacek.zgutczynski@blueservices.pl, +48 505 035 435

Partnerzy