Forum Bankowo-Samorządowe 2019

Opublikowano: 21.11.2019
Centrum_fot_Ewelina_Lach_licencja_niegraniczona.jpg
12 grudnia 2019 r. w Warszawie odbędzie się Forum Bankowo-Samorządowe zorganizowane przez Związek Banków Polskich. Mowa będzie o stanie finansów JST w kontekście zmian legislacyjnych.

Podczas tegorocznego Forum poruszone zostaną tematy stanu finansów JST w kontekście dostępu do finansowania wobec ostatnich i przyszłych zmian legislacyjnych, społecznych i gospodarczych. Zaprezentowany zostanie najnowszy raport INC Rating i Związku Banków Polskich nt. stanu finansów sektora samorządu terytorialnego wraz z wnioskami i rekomendacjami na przyszłość.

Ważnymi tematami, które zostaną podjęte w tym roku będą także: rozwój usług dla JST w modelu „Smart Cities - better life”, oraz uwarunkowania i realność szans na boom inwestycyjny w 2020 roku z uwzględnieniem ostatnich zmian w regulacjach zamówień publicznych oraz partnerstwa publiczno-prywatnego.

Forum Bankowo Samorządowe łączy wpływowe osoby i instytucje świata samorządowego i bankowego. Celem organizatorów jest lepsze zrozumienie i wzajemna edukacja obu środowisk, która ułatwi samorządom realizację misji, a bankom dostosowanie oferty do oczekiwań rynku. Celem jest także konstruktywny dialog na temat spraw trudnych i wypracowywanie rozwiązań, które środowiska mogłyby wspólnie przedstawiać regulatorom.

Do udziału w Forum zaproszono liderów samorządowych (marszałkowie, starostowie, prezydenci miast, burmistrzowie, wójtowie oraz  skarbnicy i dyrektorzy ds. gospodarki lokalnej), a także bankowców i regulatorów oraz środowiska okołosamorządowe i okołobankowe.

REJESTRACJA

Osoby zainteresowane uczestnictwem w Forum Bankowo-Samorządowym 2019 proszone są przesłanie maila zgłoszeniowego z tytułem "FBS2019" na adres: forumsamorzadowe@zbp.pl do dnia 6 grudnia 2019 r. W treści maila należy podać imię, nazwisko, instytucję, stanowisko.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji

Partnerzy