SPECIFICA to konferencja poświęcona marketingowi terytorialnemu. Podczas tegorocznej edycji mowa będzie o nowych trendach, które zdominowały zachowania polskich turystów podczas pandemii, planach władz Krakowa dotyczących prowadzenia bardziej niż dotychczas zrównoważonej turystyki na terenie miasta czy dobrych praktykach, w tym np. programie lojalnościowym uruchomionym w obecnym sezonie w województwie śląskim. Wspólnie z uczestnikami konferencji będziemy chcieli znaleźć odpowiedzi na pytania, jak będzie wyglądał rynek turystyczny po pandemii, jakie produkty, kompetencje i sposoby komunikacji zyskają na znaczeniu, a jakie zaczną odchodzić w zapomnienie.
Czasy, w których żyjemy dla marketingu miejsc oraz dla branż czasu wolnego bezprecedensowe. Każdą, nawet najbardziej specyficzną sytuację da się opisać i dla każdej znaleźć optymalne rozwiązanie. Stąd nazwa tej wspólnej inicjatywy trzech agencji Instytut Best Place, Locativo i Branding Expert – SPECIFICA. Nazwa, która z osobliwości omawianego przypadku czyni jego największą siłę.
Ambicją organizatorów jest tworzenie forum spotkań, w którym w toku dyskusji i wymiany doświadczeń powstają dobre odpowiedzi na nieustannie zmieniające się warunki, w których funkcjonujemy.
Do wspólnego wirtualnego stołu zapraszamy samorządy lokalne, instytucje kultury, organizacje turystyczne, chętne do dzielenia się praktyczną wiedzą o komunikacji marketingowej i zarządzaniu produktami terytorialnymi. Spotkanie odbywa się pod patronatem Związku Miast Polskich.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM wydarzenia na stronie: https://specifica.pl/wydarzenie/specifica-7-10-2021/ Konferencja będzie transmitowana na żywo na Facebooku @Forum Marki Miejsca SPECIFICA.
Szczegóły dostępne są także na Facebooku https://www.facebook.com/events/839886476722820.