„Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania” już w księgarniach
Zarządzanie jest proste pod warunkiem, że się go samemu za bardzo nie skomplikuje!
Książka „Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania” jest pierwszym w Polsce praktycznym podręcznikiem, który opisuje problemy z zarządzaniem w warunkach instytucji publicznych w naszym kraju. Książka zawiera ponad 250 porad i podpowiedzi, które mogą poprawić zarządzanie tak, by stało się efektywne i skuteczne. Można je wykorzystać m.in. w urzędach administracji samorządowej, a także w jednostkach ochrony zdrowia czy jednostkach oświaty.
To książka, w której NIE ma:
- bardzo skomplikowanych teorii i narzędzi zarządzania (bo zazwyczaj najlepsze są proste rozwiązania),
- przykładów z sektora biznesowego lub książek zachodnich (bo zazwyczaj nijak mają się one do naszych realiów).
Z drugiej strony pozycja ta uświadamia, jak niewiele trzeba, żeby być skutecznym menedżerem. Powinni ją przeczytać wszyscy szefowie i wszyscy kierownicy z polskich instytucji publicznych. Dobrze mieć ją stale na biurku i co dzień do niej wracać!
W książce opisano następujące zagadnienia:
- Niezbędne kompetencje kierownika w instytucji publicznej
- Planowanie i zarządzanie przez cele
- Organizowanie pracy i delegowanie
- Kierowanie i motywowanie
- Przywództwo i odwaga kierownicza
- Nadzorowanie
- Rozliczanie
- Budowanie zespołu
- Ocenianie
- Komunikowanie w zespole
- Rekrutowanie i wprowadzanie nowych pracowników
- Szkolenie i rozwijanie podwładnych
Patronat medialny nad książką:
- Związek Miast Polskich,
- Serwis Publiczni.pl,
- Miesięcznik Personel i Zarządzanie,
- Serwis Administracyjno-Samorządowy.
Książka do nabycia w księgarni Onepress:
w wersji papierowej [ZOBACZ]
lub w formie eBooka [ZOBACZ EBOOKA]