Marka miasta - prezentacje i zapis wideo seminarium

Marketing terytorialny Opublikowano: 27.08.2020
Display grafika markowemiasto 2
27 i 28 sierpnia Związek Miast Polskich zorganizował kolejne seminarium on-line poświęcone rozwojowi małych i średnich miast. Rozmawiano o strategiach marketingowych miast i marce miasta.

Związek Miast Polskich zorganizował w ramach Forum Rozwoju Lokalnego (FRL) kolejne VII seminarium on-line z cyklu „Uruchomienie endogennych potencjałów warunkiem rozwoju małych i średnich miast w Polsce” pod tytułem „Markowe miasto. Jak rozwijać i promować wewnętrzny potencjał miasta”. 

Podczas seminarium i warsztatów drugiego dnia zastanawiano się między innymi, w jaki sposób rozwiązania marketingowe mogą się przyczynić do rozwoju lokalnego oraz rozwoju instytucjonalnego, jak identyfikować i oceniać atrakcyjność marketingowych produktów miasta, jak tworzyć i wdrażać udane strategie marketingowe miast oraz jak mierzyć korzyści z rozwoju i sprzedaży produktów miasta. Swoimi doświadczeniami podzielili się z uczestnikami seminarium samorządowcy z Muszyny, Tarnowskich Gór, Gniewu, Raciborza i Krakowa.

Zapis wideo seminarium: : https://www.youtube.com/watch?v=zgnX84znzIM

Prezentacje ze spotkania znajdują się w załączeniu. Poniżej linki do filmów zaprezentowanych podczas seminarium:

Dziękujemy miastom za transmitowanie seminarium oraz udostępnianie naszych postów związanych z tym wydarzeniem na Facebooku!

Już dziś zapraszamy na kolejne seminaria w ramach Forum Rozwoju Lokalnego. 17 września rozmawiać będziemy o finansach samorządowych, a 23 września – o partnerstwie publiczno-prywatnym.

Przypomnijmy, że Forum Rozwoju Lokalnego to zintegrowany pakiet działań i przedsięwzięć służących promocji podejścia oraz narzędzi zrównoważonego i endogennego rozwoju lokalnego. Działania te prowadzone są w ramach realizowanego przez Związek Miast Polskich projektu predefiniowanego, będącego częścią Programu „Rozwój lokalny”.
Przedsięwzięcia realizowane w ramach Forum Rozwoju Lokalnego wspierane są statutowymi działaniami ZMP skierowanymi na budowanie kultury zarządzania rozwojem lokalnym.

Załączniki:
Program seminarium
Jarosław Górski, ZMP
Muszyna - Jan Golba
Szlak Zabytków Techniki woj. śląskiego - Adam Hajduka, Zbigniew Pawlak
Krzysztof Markiel, ZMP
Krzysztof Jaszczołt, ZMP
Monika Zdrojek, PAIiH
Racibórz - Wojciech Hipnarowicz
Kraków - Andrzej Kulig, Monika Chylaszek, Rafał Perłowski
Janusz Szewczuk, ZMP

Pozostałe aktualności

Finanse lokalne i polityka inwestycyjna
Thumb 1 3 frl sem23 www
O funduszach unijnych i KPO - zapraszamy na seminarium FRL
Co przyniesie KPO? Jak przygotować się do pozyskania funduszy unijnych? Tym tematom poświęcone będzie najbliższe seminarium online dla miast zorganizowane przez Związek w cyklu Forum Rozwoju Lokalnego
Gospodarka w obiegu zamkniętym
Thumb 1 3 frl sem22
Transformacja energetyczna miast – relacja i zapis wideo seminarium FRL
Po raz drugi już Związek zorganizował seminarium FRL na temat transformacji energetycznej. Obecnie bowiem przed miastami stoją ogromne wyzwania w zakresie energetyki, ochrony środowiska i klimatu.
Gospodarka w obiegu zamkniętym
Thumb 1 3 frl sem22
Po raz drugi o transformacji energetycznej miast – zapraszamy na transmisję seminarium FRL
Zapraszamy na transmisję drugiego już seminarium Forum Rozwoju Lokalnego poświęconego transformacji energetycznej miast. Początek 9 września o godz. 10.
Gospodarka w obiegu zamkniętym
Thumb 1 3 frl sem22
Po raz drugi o transformacji energetycznej miast – zapraszamy na seminarium FRL
Samorządy muszą obecnie szukać rozwiązań w obszarze odnawialnych, czystych i zielonych technologii. Dlatego zapraszamy na drugie już seminarium FRL poświęcone transformacji energetycznej miast.
Inne
Thumb 1 3 dsc 0074
Wizyta studyjna Pińczowa w Płońsku
Pińczów i Płońsk dowodzą siły partnerstwa i współpracy, pokazując, że doświadczenia nie można kupić, ale w Związku Miast Polskich można je wymieniać.
Inne
Thumb 1 3 logo zmp 2
Komunikat ZMP
Zarząd ZMP obradujący w Mielcu – na wniosek miast biorących udział w II etapie Programu MFiPR „Rozwój Lokalny” – ocenił sposób i prze­bieg procedury rozstrzygnięcia naboru i ogłoszenia jego wyników.

Partnerzy