Marka miasta - prezentacje i zapis wideo seminarium

Marketing terytorialny Opublikowano: 27.08.2020
grafika-MarkoweMiasto_2.jpg
27 i 28 sierpnia Związek Miast Polskich zorganizował kolejne seminarium on-line poświęcone rozwojowi małych i średnich miast. Rozmawiano o strategiach marketingowych miast i marce miasta.

Związek Miast Polskich zorganizował w ramach Forum Rozwoju Lokalnego (FRL) kolejne VII seminarium on-line z cyklu „Uruchomienie endogennych potencjałów warunkiem rozwoju małych i średnich miast w Polsce” pod tytułem „Markowe miasto. Jak rozwijać i promować wewnętrzny potencjał miasta”. 

Podczas seminarium i warsztatów drugiego dnia zastanawiano się między innymi, w jaki sposób rozwiązania marketingowe mogą się przyczynić do rozwoju lokalnego oraz rozwoju instytucjonalnego, jak identyfikować i oceniać atrakcyjność marketingowych produktów miasta, jak tworzyć i wdrażać udane strategie marketingowe miast oraz jak mierzyć korzyści z rozwoju i sprzedaży produktów miasta. Swoimi doświadczeniami podzielili się z uczestnikami seminarium samorządowcy z Muszyny, Tarnowskich Gór, Gniewu, Raciborza i Krakowa.

Zapis wideo seminarium: 


Prezentacje ze spotkania znajdują się w załączeniu. Poniżej linki do filmów zaprezentowanych podczas seminarium:

Dziękujemy miastom za transmitowanie seminarium oraz udostępnianie naszych postów związanych z tym wydarzeniem na Facebooku!

Już dziś zapraszamy na kolejne seminaria w ramach Forum Rozwoju Lokalnego. 17 września rozmawiać będziemy o finansach samorządowych, a 23 września – o partnerstwie publiczno-prywatnym.

Przypomnijmy, że Forum Rozwoju Lokalnego to zintegrowany pakiet działań i przedsięwzięć służących promocji podejścia oraz narzędzi zrównoważonego i endogennego rozwoju lokalnego. Działania te prowadzone są w ramach realizowanego przez Związek Miast Polskich projektu predefiniowanego, będącego częścią Programu „Rozwój lokalny”.
Przedsięwzięcia realizowane w ramach Forum Rozwoju Lokalnego wspierane są statutowymi działaniami ZMP skierowanymi na budowanie kultury zarządzania rozwojem lokalnym.

Załączniki:
Program seminarium
Jarosław Górski, ZMP
Muszyna - Jan Golba
Szlak Zabytków Techniki woj. śląskiego - Adam Hajduka, Zbigniew Pawlak
Krzysztof Markiel, ZMP
Krzysztof Jaszczołt, ZMP
Monika Zdrojek, PAIiH
Racibórz - Wojciech Hipnarowicz
Kraków - Andrzej Kulig, Monika Chylaszek, Rafał Perłowski
Janusz Szewczuk, ZMP

Pozostałe aktualności

Marketing terytorialny
grafika-MarkoweMiasto_2.jpg
„Markowe miasto. Jak rozwijać i promować wewnętrzny potencjał miasta?” – dziś transmisja on-line
Jak tworzyć i wdrażać udane strategie marketingowe miast – to jeden z tematów kolejnego, siódmego już seminarium on-line poświęconego wewnętrznym potencjałom rozwoju małych i średnich miast.
Marketing terytorialny
MarkoweMiasto_2.jpg
Markowe miasto – zapraszamy na kolejne seminarium on-line
Jak tworzyć i wdrażać udane strategie marketingowe miast – 27 i 28 sierpnia zapraszamy na kolejne seminarium on-line poświęcone rozwojowi małych i średnich miast. Do dziś otwarta jest rejestracja.

Partnerzy