Mysłowice - Nagroda za odważną kampanię

Opublikowano: 11.12.2018
myslowice-dopalacze_1.jpg
Związek Firm Public Relations w konkursie Złote Spinacze nagrodził kampanię przeprowadzoną przez Urząd Miasta w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych DOPAL CENĘ SWOJEJ ŚMIERCI.

Tytuł Złotego Spinacza w tym najbardziej prestiżowym konkursie w branży public relations urząd otrzymał w kategorii kampania społeczna oraz Srebrnego Spinacza w kategorii NGO i sektor publiczny.

Nagroda w tak prestiżowym konkursie to szczególne wyróżnienie dla miasta. Przypomnijmy. Pod koniec października 2017 r. mysłowicki samorząd przeprowadził kampanię w siedmiu podstawówkach (poziom dotychczasowego gimnazjum) i wszystkich szkołach ponadpodstawowych, podczas której informował o ogromnym zagrożeniu jakie niosą ze sobą dopalacze.

W akcję zaangażowani byli aktorzy, pracownicy zakładów pogrzebowych, a w materiale filmowych wyświetlonym uczniom wystąpili młodzi ludzie, którzy mieli kontakt z dopalaczami. Psycholog i pracownik sanepidu uświadamiali z kolei jak trudno ratować jest osobę zatrutą dopalaczem. Nie zapomniano także o materiałach informacyjnych, które rozdano młodzieży.

Częścią kampanii było także badanie ankietowe, którego zadaniem było zweryfikowanie, jaką wiedzę ma młodzież na temat dopalaczy oraz czy tego rodzaju akcje są potrzebne i mogą być skuteczne.

Więcej informacji

Partnerzy