Spotkanie on-line otworzył i prowadził Sebastian Ptak, przewodniczący Komisji.
Dyskusja podczas spotkania skupiła się na:
- przygotowaniu przez Komisję propozycji zmian do rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości,
- omówieniu problemów związanych z wdrażaniem załącznika 8a (Specyfikacja usług sieciowych dotyczących udostępniania danych ewidencji gruntów i budynków do Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach) do rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- bezpieczeństwie danych geodezyjnych, w tym danych przekazywanych przez aplikację do prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
Zwrócono także uwagę na niedofinansowanie służby geodezyjnej oraz tendencję Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii do centralizacji danych geodezyjnych.