Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych „LOCAL-SOME’22”

Opublikowano: 15.07.2022
2022-07_LocalSome_RondoTychy_1200x675.png
Kongres, który odbędzie się 19 i 20 września br. w Sali Widowiskowo-Konferencyjnej Mediateka w Tychach, jest jedynym w Polsce wydarzeniem całkowicie dedykowanym skutecznej komunikacji samorządowej we wszystkich kanałach platform społecznościowych.

Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych „Local-SoMe’22” to miejsce spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się wszystkimi najważniejszymi zagadnieniami marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych na poziomie samorządu. Interdyscyplinarne podejście szerokiego grona ekspertów do lokalnej komunikacji w gminach, powiatach i województwach pozwala na wielowymiarową dyskusję i wypracowanie kluczowych rozwiązań w skutecznej komunikacji samorządowej.

Jest organizowany przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS), we współpracy ze Związkiem Miast Polskich i miastem Tychy, dla samorządowych specjalistów do spraw: mediów społecznościowych, mediów i promocji, komunikacji społecznej, a także dla rzeczników prasowych oraz burmistrzów i prezydentów.

„Local-SoMe’22” to także miejsce prezentacji najnowszych trendów, analiz, raportów oraz rozwiązań skutecznego dotarcia do mieszkańców, najlepsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w social media oraz skutecznej promocji w różnych kanałach dotarcia do mieszkańców.

„Local-SoMe’22” to dziesiątki wystąpień ekspertów, którzy zaprezentują swoją wiedzę i doświadczenie w 3 obszarach tematycznych oraz podzielą się z uczestnikami swoim know-how w ramach praktycznych warsztatów i szkoleń. 

Podczas uroczystej gali wręczone zostaną statuetki „Local Like” Związku Miast Polskich - prestiżowe nagrody dla najlepszych miast i ich włodarzy w social media.

Dzień I – to czas dedykowany inspiracji, prezentowaniu nowych możliwości i znajdowania najlepszych rozwiązań komunikacyjnych „dla mojego miasta”, „dla mieszkańców”,„dla wyborców”, „dla mnie”.

Dzień II – to czas dedykowany praktyce, pozyskiwania konkretnej wiedzy, rozmów z ekspertami, warsztatom, poznawaniu instrumentów i narzędzi do skutecznej komunikacji.

Uczestnicy będą mogli poznać odpowiedzi na pytania m.in.: 

  • Czy miasto potrzebuje komunikować się z mieszkańcami na Facebooku?
  • Czy social media są dla samorządów? Czy da się w sexy sposób komunikować inwestycje ronda?
  • Które miasta robią to dobrze i dlaczego?
  • Jak wygrać wybory samorządowe w social mediach?
  • Jak unikać kryzysów i zyskać sympatię mieszkańców?
  • W jaki sposób swobodnie komunikować się online?

Rejestracja startuje już wkrótce.


Partnerzy