Kryzys spowodowany pandemią koronawirusa mocno daje się we znaki również branży księgarskiej. By wspomóc księgarzy w utrzymaniu ich działalności, warto planując zakup książki, zamówić ją w lokalnej księgarni. Akcja „Książka na telefon” ma pomóc sprzedawcom przetrwać trudny czas. Do akcji włączył się Sopot.
– Zostańmy w domu z dobrą książką z sopockiej księgarni – zachęca Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Książkę można zamówić przez Internet czy telefon i w bezpieczny sposób odebrać – dodaje.
Jak zamówić książki?
Wystarczy wybrać księgarnię i skontaktować się z nią mailowo (o dowolnej porze), telefonicznie lub za pośrednictwem mediów społecznościowych. Zamawiamy konkretny tytuł, a jeśli nie jesteśmy zdecydowani, możemy poprosić o rekomendację księgarza. Możliwe jest uzyskanie zdjęcia regałów, a nawet transmisja live z księgarni.
Akcja „Książka na telefon” powstała, by pomóc sprzedawcom w przetrwaniu tego trudnego czasu. Księgarnie biorące udział w akcji przy sprzedaży zachowują wszelkie środki ostrożności. Większość z nich pracuje w możliwie najmniejszym składzie, zazwyczaj jest to jedna osoba.