Samorządy odgrywają kluczową rolę w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego. Nie tylko przekazują szereg informacji swoim mieszkańcom, ale także zachęcają ich do angażowania się w sprawy miasta. Facebook natomiast aktywnie tworzy produkty i narzędzia, które pozwalają skutecznie jednoczyć społeczność wokół określonych tematów oraz zapewniają przepływ informacji.
Dlatego Facebook i Związek Miast Polskich zapraszają wspólnie na wirtualne szkolenie dla osób odpowiedzialnych za informację i public relations w polskich miastach. Wydarzenie ma na celu wzmacnianie kompetencji w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.
Sesje szkoleniowe odbędą się 14 i 15 października br. w godzinach od 10:00-11:30.
Program szkolenia obejmuje zarówno wiedzę jak i praktyczne umiejętności z zakresu planowania i definiowania celów kampanii komunikacyjnych, określania grup odbiorców, pomiaru wyników i raportowania.
Po udziale w dwóch sesji szkoleniowych uczestnicy powinni posiadać odpowiednią wiedzę i znajomość narzędzi przydatnych w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych dla lokalnych władz w mediach cyfrowych. Udział w szkoleniu jest całkowicie bezpłatny.
Harmonogram szkolenia (14 - 15 października 2020)
14 października - pierwsza sesja (10:00 - 11:30)
Moduł 1: bezpieczeństwo treści i administratorów oraz określanie celu komunikacji
Moduł 2: materiał komunikacyjny i definiowanie grup odbiorców
15 października - druga sesja (10:00 - 11:30)
Moduł 3: komunikacja organiczna i płatna; optymalizacja i harmonogram kampanii
Moduł 4: pomiar wyników kampanii i raportowanie
Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz rejestracji: https://primetime.bluejeans.com/a2m/register/yudgsruv